Lubtek

Jupiter + CN
Pegasus + CN
Polaris + CN
Scorpio CNC
Zeus + CN

Jupiter + CN

Fierastrau cu panza banda automat pentru taieri de la 0° la 45° si semiautomat de la 0° la  60°. Structura cadrului este realizata din trei parti: aliaj special de aluminiu, otel si fonta.        

  Dispozitiv de tensionare dinamometric al benzii. Microcircuit de oprire a benzii in caz de rupere si senzor de rotatie banda. Sistem de manevrare al cadrului cu cilindru hidraulic si valva de echilibrare a coborarii in pozitie frontala pentru optimizarea debitarii. . Ghidarea benzii este cu actiune combinata de rulmenti laterali, ghidaje vidia si rulment de asezare. Angrenajele reductorului au roti cu dinti inclinati, cimentati, rectificati si ungere cu vaselina  de lunga durata. Variator de viteza electronic VHZ pentru o ampla alegere a vitezei benzii. Peria pentru curatarea benzii este actionata de motoreductor. Menghina de prindere cu pozitionament manual si dotata cu cilindru hidraulic. Planul menghinei de taiere si a menghinei carului de transport este dotat cu prize calite inlocuibile, pentru a pastra suprafata de asezare a materialului.  Planul de lucru si comenziile pozitionate pentru obtinerea unei ergonomii maxime.     

  Rotatia cadrului este prevazuta cu sistem de blocare 0° la 45° si 60°, scara gradata pentru citirea unghiului, maner de blocare robust. Banda rulanta cu lungimea de 600mm pentru asezarea materialului in partea de incarcare, este legata de baza masinii. Menghina carului pentru avansarea materialului este dotata cu cilindru hidraulic si dispozitiv de autocentrare pentru barele care nu sunt drepte. Avansarea se face pe coloane cromate, cursa avansarii utile de 510mm. ( Pentru versiunea C1000 cursa utila este de 1005mm). Microcircuitul  in caz de lipsa a materialului este pozitionat pe menghina carului. Restul final de taiere de circa 300mm.    Sistem de poziționare a măsuri prin intalnire cu ajutorul unui șurub trapezoidal și un sistem dublu de micro pentru decelerarea și oprirea carului de transport ( toleranta  ± 0,2mm). Masa masinii este de constructie robusta din otel, laterale din tabla de diferite dimensiuni, sistem de strangere a pieselor si rezervor de racire integrat.

  Pompa electrica pentru racirea ambelor ghidaje ale benzii. Modul de comanda hidraulic pentru alimentarea cilindrului arc, cilindrilor menghinei si cilindrului de avansare a carului de transport. Panou electric cu tensiune auxiliara 24 Vcc, intrerupator general. Panou digital pentru controlul functiilor masinii, programarea ciclurilor de taiere si functie de autodiagnoza. . Protectie la supratensiune si scurtcircuit. Grad de protectie IP55.  Tensiune alimentare: Standard 400V/50Hz/3Ph Disponibil (230V/50Hz/1Ph-230V/50Hz/3Ph-110V/60Hz/1Ph-220V/60Hz/3Ph-440V/60Hz/3Ph-575V/60Hz/3Ph . Culoarea masinii: galben RAL 1018 si gri RAL 7036.  

(click pentru detalii)

Pegasus + CN

Fierastrau cu panza banda automat pentru taieri de la 0° la 60° si semiautomat.  Structura cadrului este realizata din trei parti: aliaj special de aluminiu, otel si fonta. Dispozitiv de tensionare dinamometric al benzii. Microcircuit de oprire a benzii in caz de rupere si senzor de rotatie banda. Sistem automat de manevrare al cadrului, cu cilindru hidraulic si vizualizare digitala a unghiului de taiere.  

  Ghidarea benzii este cu actiune combinata de rulmenti laterali, ghidaje vidia si rulment de asezare. Angrenajele reductorului au roti cu dinti inclinati, cimentati, rectificati si ungere cu vaselina  de lunga durata. Variator de viteza electronic VHZ pentru o ampla alegere a vitezei benzii de taiere. Peria pentru curatarea benzii este actionata de motoreductor. Menghina de prindere cu pozitionament manual si dotata cu sistem de avansare rapid pe cremaliera si cilindru de blocare hidraulic. Menghina carului de transport al materialului este dotata cu cilindru hidraulic si dispozitiv antifrecare pentru barele care nu sunt drepte. Planul de lucru si comenziile pozitionate pentru obtinerea unei ergonomii maxime de lucru.  Rotatia cadrului este prevazuta cu sistem de blocare 0° la 45° si 60°, scara gradata pentru citirea unghiului, maner de blocare robust.Banda rulanta cu lungimea de 600mm pentru asezarea materialului in partea de incarcare, este legata de baza masinii. Menghina carului pentru avansarea materialului este dotata cu cilindru hidraulic si dispozitiv de autocentrare pentru barele care nu sunt drepte. Microcircuitul  in caz de lipsa a materialului este pozitionat pe menghina carului  Sistem de pozitionare automat al menghinei, avansul materialului la masura corespunde cu avansul programat.  Toleranta  de pozitionare ± 0,2mm. Manevrarea menghinei carului este cu cilindru hidraulic, avansul menghinei pe ghidaje lineare de recilculare din sfere avand cursa de avans util de 1000mm. Restul final de taiere de circa 310mm. Nr 4 role sunt pozitionate intre inceputul bazei masinii si firul menghinei de taiere pentru sustinerea materialului de taiat. Sistem de pozitionare automat a celor doua role centrale pe cursa de avansare a menghinei carului de transport astfel incat sa se obtina un suport al barelor de lungime redusa.

  Masa masinii este de constructie robusta din otel, laterale din tabla de diferite dimensiuni, caseta de strangere a pieselor si rezervor de racire integrat. Dispozitiv standard NB1 care permite sa efectueze taierea materialului cu lubrifiere minima a muchiei de taiere a benzii. Planul de lucru si comenziile pozitionate pentru obtinerea unei  ergonomii maxime de lucru. Banda rulanta cu lungime de 1000mm pentru asezarea materialului in partea incarcarii legata de baza masinii. Plan cu role in partea descarcarii pentru sustinerea materialului la taieri drepte.  Pompa electrica pentru racirea ambelor ghidaje ale benzii. Modul de comanda hidraulic pentru alimentarea cilindrului arc, cilindrilor menghinei si cilindrului de rotatie al cadrului, cilindrului de blocare al cadrului si cilindrului de avans al carului de transport.  Panou electric cu tensiune auxiliara 24 Vcc, intrerupator blocaj usa. Panou digital pentru controlul functiilor masinii, programarea ciclurilor de taiere si functie de autodiagnoza. . Protectie la supratensiune si scurtcircuit. Grad de protectie IP55.  Tensiune alimentare: Standard 400V/50Hz/3Ph Disponibil (230V/50Hz/1Ph-230V/50Hz/3Ph-110V/60Hz/1Ph-220V/60Hz/3Ph-440V/60Hz/3Ph-575V/60Hz/3Ph . Culoarea masinii: galben RAL 1018 si gri RAL 7036.

(click pentru detalii)

Polaris + CN

 Fierastrau cu panza banda automat pentru taieri la 0°. Structura cadrului este realizata din constructie grea de otel. Dispozitiv de apropiere rapid al benzii catre materialul de taiat. Coborarea cadrului se face pe coloana patrata si duble ghidaje lineare. Dispozitiv hidraulic de tensionare al benzii. Masura benzii: 4900x41x1,3mm. Microcircuit in caz de rupere a benzii si senzor de rotatie banda. Sistem de manevrare al cadrului cu cilindru hidraulic si valva de echilibru pentru reglarea coborarii in pozitie frontal cu reglaj dublu pentru optimizarea taierii. Perie de curatare motorizata actionata de motoreductor.  


  Ghidarea benzii este cu actiune combinata de rulmenti laterali, ghidaje vidia si rulment de asezare. Variator de viteza electronic VHZ pentru o gama ampla de alegere a vitezei benzii si rudactor cu angrenaje in otel legat, tratat, rectificat si lubrifiat cu ulei de lunga durata. Menghina de blocare a materialului este dotata cu cilindru hidraulic si inchiderea pe ambele laterale ale benzii. Planul de lucru al menghinei are suportul calit, antiuzura si schimbabil. Planul de lucru si comenziile pozitionate astfel pentru obtinerea unei ergonomii maxime de lucru. Transportor cu role de sustinere a materialului in zona de incarcare  pozitionat pe baza masinii si independent de sistemul de glisare al menghinei de alimentare cu material. Menghina carului de transport pentru alimentarea materialului  este echipata cu cilindru hidraulic si dotata cu dispozitiv anti-frictiune pentru barele care nu sunt drepte. Translarea se face pe ghidaje cromate de Ø 60 mm, cursa avansului util este de 420mm. Microcircuit lipsa material este amplasat pe menghina carului de transport. Partea finala de taiere este de circa 160mm. Sistem de masurare prin intalnire cu pozitionament automat, surub trapezoidal si traductor. Sistem cu dublu microcircuit pentru decelerare si de oprire a menghinei carului de transport (±0,2mm).

  Baza robusta si compacta din structura metalica cu table de diferite dimensiuni, sistem de stranger a pieselor si rezervor de racire integrat. Pompa electrica pentru racirea ambelor ghidaje ale benzii. Transportor cu lant pentru descarcare pieselor cu motorizare independenta. Unitate hidraulica  pentru alimentarea cilindrului arc, celor doi cilindri ai menghinei si cilindrului de avans al carului de transport. Panou electric cu tensiune auxiliara 24 Vcc, intrerupator blocare usa.. Panou digital pentru controlul functiilor masinii, programarea ciclurilor de taiere si functie de autodiagnoza. . Protectie la supratensiune si scurtcircuit. Grad de protectie IP55.  Tensiune alimentare: Standard 400V/50Hz/3Ph Disponibil

(230V/50Hz/1Ph-230V/50Hz/3Ph-110V/60Hz/1Ph-220V/60Hz/3Ph-440V/60Hz/3Ph-575V/60Hz/3Ph . Culoarea masinii: galben RAL 1018 si gri RAL 7036.

(click pentru detalii)

Scorpio CNC

Fierastrau cu panza banda automat vertical, pentru taieri de la 0° la 60° dreapta si 60° stanga, adaptat in mod special pentru taierea pieselor lungi si pentru taierea in cap si in coada.

Cadrul:

– Inclinat de 3° pentru optimizarea taierii de profile;
– Avansul prin cilindru hidraulic cu translatie pe ghidaje lineare.
– Valva pentru reglarea avansului si valve pentru reglarea presiunii (poza 1)
– Blocarea rotatiei se face printr-un cilindru hidraulic.
– Citirea gradelor se face printr-o banda magnetica
– Grad de citire bimagnetic cu toleranra de ± 0,2°
– Stop la 60° dreapta si 60° stanga
Stress detector: acest system previne blocarea benzii in material.

Rotatia benzii:

– Motor banda de 4kw comandat de inverter.
– Reductor SUMITOMO de tip planetar de inalta performanta si joc zero pentru incarcari mari; zgomot redus.
– Sistem de lubrifiere minimal al benzii cu un rezervor si senzor de scadere a fluidului de racire (poza 2)
– Controlul rotatiei benzii: in caz de rupere a benzii, rotatia acesteia se opreste.
– Peria de curatare a benzii motorizata. (poza 3)
– Dispozitiv de tensionare hidraulic al benzii.

(click pentru detalii)

Grupul de manevrare al materialului:

– Cursa de avans nelimitata
– Placi din material tratat pentru protectia planului de alunecare al materialului
– Avansarea materialului se face prin role dintate actionate de un motor fara perii in scopul de a obtine un cuplu mare la turatii reduse
– Citirea avansului se face prin discuri idler codificator pentru a evita pierderea masurii in cazul in care materialul aluneca de pe rolele de alimentare. Acest lucru va permite sa aveti o toleranta de pozitionare de ± 0,5 mm (poza4)
– Perie motorizata pentru curatarea materialului inainte de citirea discului encoder (poza 5). Schimbare automata a masinii din partea stanga in partea dreapta pentru a putea taia si coada materialului.

Panoul de control:

– Panou digital cu display color 7” LCD, controlul miscarilor masinii cu functii grafice (poza 1)
– Programarea ciclurilor de taiere.
– Reducerea pierderilor materialului si reducerea timpului de lucru prin rotirea piesei executata in mod automat de soft.
– Functie de autodiagnoza cu afisare alarmelor pe display.
– Posibilitatea de a introduce pana la 100 de programme diferite, cu 100 de trepte pentru fiecare program.
– Posibilitate de actualizare si salvare a parametrilor si programelor prin USB.

Alte caracteristici:

– Ghidarea benzii motorizata cu pozitionament automat in functie de dimensiunea piesei si a unghiului de taiere.
– Dubla menghina comandata independent, fie in intrare sau iesire.
– Plecarea cadrului este memorizabila cu deschiderea menghinelor temporizate.
– Posibilitatea de a opri ciclul temporar.
– Posibilitatea de a face taieri singure in mod semiautomat
– Posibilitatea de a face schimb de falci de taiere pentru a obtine o blocare mai buna la taierile de 0°.
– Suprafata de lucru la intrare si iesire cu role libere; lungimea totala a suprafetei de lucru de la prima rola in intrare pana la ultima in iesire este de 3260 mm
– Unitate hidraulica cu pompa, cu debit variabil de 4 kW (poza 6)
– Sertarul de strangere a pieselor este integrat in partea inferioara a bazei.
– Descarcator de piese motorizat cu palete. (poza 7.1 si 7.2)
– Miscare hidraulica a falcilor fixe din partea operatorului pentru a facilita avansul barelor denaturate.

Optionale:

– PSA: Pachet software avansat. Posibilitate de a avea pe PC schemele panoului operatorului si deci de a programa prin PC diverse programme si apoi sa fie transferate la panoul de control al operatorului prin cheia USB.
– PVS: Presa verticala care apasa materialul in zona de taiere pentru a ajuta materialul sa se indrepte in caz ca s-a denaturant.
– DLC:Sistem automat de ungere cu 33 de puncte diferite.
– RFP2S:2 benzi rulante de constructie solida de 2 metri(1200 Kg/m)

Zeus + CN

Fierastrau cu panza banda semiautomat / automat pentru taieri la 0 °. Structura cadrului este realizata in trei parti: aliaj special de aluminiu, otel si fonta. Baza masinii este de constructie robusta din otel si laterale din tabla de diferite dimensiuni. Lungimea benzii rulante este de 700 mm, pentru susținerea materialului în partea de încărcare conectata la baza masinii.  Unitate hidraulică pentru alimentarea  cilindrului  arc, cilindrului menghinei si cilindrului de avans al carului de transport. Valva de echilibru care regleaza cilindrul hidraulic de coborare al cadrului.

  Dispozitiv de tensionare dinamometric al benzii, microcircuit de oprire in caz de rupere a benzii și senzor de rotație a benzii.  Reductor cu axe paralele, angrenaje cu dinti inclinati, cimentati, rectificati si lubrifiati cu vaselina de lunga durata. Variator de viteza electronic  VHZ  pentru o gamă largă de viteze a benzi (16 ÷ 120 m / min). Robust  corp de ghidare a lamei structurat astfel: rulmenti verticali sfaltati pentru o prima indreptare a benzii,  2 + 2  placute Widia (19,5×19,5 mm) de ghidare  și un rulment plasat pe partea din spate a benzii pentru a contracara forta  de taiere (acest lucru mărește considerabil durata benzii  în raport cu un contrast de frecare). Aceste caracteristici permit o precizie verticală ridicată în tăiere.

  Menghina de prindere  cu poziționare manuală echipata cu cilindru hidraulic. Fixarea piesei din ambele părți ale benzii. Planul menghinei de taiere si al menghinei carului  echipat cu prize călite,  înlocuibile pentru a păstra materialul suprafeței de asezare. Planul de lucru si comenziile pozitionate astfel pentru obtinerea unei ergonomii maxime de lucru. Sistem de pozitionare a masurii la intalnire  cu ajutorul unui șurub trapezoidal și un sistem dublu de micro pentru decelerare și oprirea carului de transport. Poziționare toleranță de ± 0,2 mm. Avansarea materialului se face prin menghina carului  care lucreaza pe coloane cromate de Ø 60 mm, dotate cu cilindru hidraulic și un dispozitiv de auto-centrare pentru bare care nu sunt drepte. Cursa avansului util  este de 510 mm (pentru versiunea C 1000 cursa utilă este de 1005 mm). Micro de lipsa  material montat pe menghina de transport. Partea finala de taiere este de circa  45 mm. Panou digital, pentru controlul funcțiilor mașinii, programarea ciclurilor de tăiere și funcție de auto-diagnoza. Este posibila memorizarea programelor de taiere impuse. Fierastraul este dotat CN, pentru a face posibilă taierea  unei bare în diferite cantități și lungimi. Peria de curățare este acționata de un motoreductor.

  Sistemul de colectare a pieselor și rezervor de lichid de răcire integrat. Pompă electrică pentru răcirea ambelor ghidaje ale benzii și diuza suplimentară pentru racirea zonei de taiere.   Panou electric cu tensiune auxiliara 24 Vcc, intrerupator blocare usa.. Panou digital pentru controlul functiilor masinii, programarea ciclurilor de taiere si functie de autodiagnoza. .        Protectie la supratensiune si scurtcircuit. Grad de protectie IP55.  Tensiune alimentare: Standard 400V/50Hz/3Ph Disponibil (230V/50Hz/1Ph-230V/50Hz/3Ph-110V/60Hz/1Ph-220V/60Hz/3Ph-440V/60Hz/3Ph-575V/60Hz/3Ph . Culoarea masinii: galben RAL 1018 si gri RAL 7036.

(click pentru detalii)